Seria 200

Seria 200
Seria 200 to współczesne spojrzenie inżynierów firmy T+A na legendarne obecnie systemy Midi. Wszystkie urządzenia: począwszy od pokazanej w latach 90. XX wieku, kultowej serii M, aż do współczesnej serii 8, łączą w tych ultrakompaktowych konstrukcjach audiofilską doskonałość z high-endową wydajnością. Pozostają przy tym ponadczasowo nowoczesne i eleganckie. Odtwarzacz MP 200, stereofoniczna końcówka mocy A 200, DAC 200 oraz wzmacniacz słuchawkowy HA 200 integrują doświadczenie zespołu T+A w wielu obszarach i pokazują nowe oblicze współczesnych, kompaktowych systemów audio.

Filozofia projektowania

Urządzenia serii 200 udowadniają, że niepozorny, domowy system MIDI może zagrać równie doskonale jak wysokiej jakości, osobne urządzenia high-end. Dlatego właśnie w skład serii 200 wchodzą 4 osobne urządzenia: referencyjny przetwornik cyfrowo-analogowy DAC 200 i wzmacniacz słuchawkowy HA 200 stanowiąc serce systemu, mogą konwertować sygnał cyfrowy na analogowy. Znakomity przedwzmacniacz i stopnie wyjściowe DAC 200 sprawiają, że jest to idealne serce klasycznie rozumianego, domowego systemu Hi-Fi. Wzmacniacz HA 200 może pełnić podobną rolę w audiofilskich systemach słuchawkowych.

Dzięki modułowej architekturze odtwarzacz MP 200 spełnia funkcję uniwersalnego źródła: począwszy od nowoczesnego radia DAB aż po streaming. Wyjściowy stopień mocy końcówki A 200 generuje przy impedancji 4 Ohm 250 W mocy na kanał. Zapewnia to niesamowitą wydajność, doskonale liniowy i świetnie sparametryzowany sygnał audio. Dzięki zaawansowanej technologii A 200 w pełni wykorzystuje swoje możliwości niezależnie od obciążenia zestawami głośnikowymi, do których jest podłączony.

Nadrzędnym celem serii 200 jest doskonałe brzmienie – szczególnie, gdy urządzenia te wspólnie tworzą jeden system audio. Zintegrowany system T+A Link został precyzyjnie dostrojony tak, aby spełniał specyficzne wymagania urządzeń serii 200. Dzięki rozsądnej optymalizacji każdego elementu, system pracuje z pełnią swoich możliwości, oddzielając wszelkie zakłócenia od ścieżki sygnału analogowego. Muzyka pozostaje tak samo klarowna i precyzyjna, jak w momencie wykonywania jej na żywo.